Tarbimine

Smuuti kombuchaga

Olen aeg-ajalt soone peal, kus üks neljast päeva toidukorrast on smuuti.
Ma ei lisa piima, aga mingi vedelik võiks olla, mis aitab kogu smuutil vedelam olla.
Selleks kasutangi ma kombuchat ja vett.
Mu smuuti on ca 400 kcal kokku ja koosneb neljast koostisosast + kombuchast.
* 2 suuremat või 3 väiksemat õuna (250 g)
* 1 keskmine banaan (95 g)
* 20 g pähkleid või seemneid (chia-, kõrvitsa-või päevalilleseemneid, india, kreeka või maapähleid, kookoshelbeid vms)
* 200 g marju (mustikad, maasikad, pohlad, pihlakad, tikrid, sõstrad jms) või muud puuvilja (kiivi, apelsin, granaatõun vms)
* ükskõik, mis maitsega kombuchat ca 200 ml ja vett, kui soovid
– vahel lisan ka 1 tl spirulinat, kui tundub, et sobib (tikrite ja kiiviga nt).
Pane kõik koostisosad blendrisse ja surista kuni jook on valmis.
Retsepti valmistasin Fitlapi retsepti loomise funktsioonis, kuna seal polnud lihtsat ilma piimata smuuti retsepti ja see on hea, kus iga koostisosa neljast moodustab 1/4 ehk ca 100 kcal ja neid saab ka vahetada, aga banaan ja õun on põhiline.

 

Lisa kommentaar

Sinu e-postiaadressi ei avaldata. Nõutavad väljad on tähistatud *-ga