Teekond

MIKS?

Öeldakse, et alustada tuleb põhjusest, miks. Tõsi see on, tihti me teame oma miksi, aga väljendame ikka ainult “mida”.
Täpsemalt sellest põhimõttest ning “kuldsest ringist” räägib Simon Sinek SIIN.
Toon ja siin välja minu miksi kombuchaga seoses.

Teeseenejook on minumeelest hea asendus limonaadile, kui soovid midagi magusat, kuid samas olla ka tervislik ja ennast hästi tunda.
Tead, et suhkur on üks enim sõltuvust tekitavaid toiduaineid? See on igal pool ja ka mina olen tundnud selle hullutavalt ekstaatilist mõju, kui liiga palju on komme söödud, kuigi oli plaan ainult üks võtta, aga noh… Läks teisiti.
Praeguseks olen teadlikult suhkrut asendanud näiteks banaani, mee ja muude magusate päris toitudega. Toidu kõrvale on muidugi hea juuagi kombuchat puhtalt või veega lahjendades. Lisaks saab kombuchast valmistada kokteile ja lisada ka smuutile.
Tunne on selline, et isud ei kontrolli mind vaid mina seda aega ja kogust, mida söön. Raske tee on olnud sinna ja ikka tulevad ahvatlused, aga endale õigete toitude lubamine vähendab isusid.
Kombucha meeldib ka kõhu mikrobioomile, kuna on kääritatud jook.
NB! Alguses tasub jooki tarbida mõõdukalt (kuni 250 ml päevas), et keha kenasti harjuks.
Kokkuvõtteks ongi kombucha joomise miks tema kasu seedimise parandamisele ja see aitab asendada kõvasti suhkrut sisaldavaid jooke ja sööke ning sellega paneb aluse ka muude isude vähenemisele.
Hoia ennast ja oma keha. Sul tuleb selles veel kõvasti elada ja kui sina sellega hea oled, on see sulle hea vastu ning aitab sind oma eesmärkide saavutamisel!
Skål! (terviseks taani keeles)

Lisa kommentaar

Sinu e-postiaadressi ei avaldata. Nõutavad väljad on tähistatud *-ga